TO ALL MY BLOG READERS

TERIMA KASIH - شكرا لك - THANK YOU - ありがとうございました - 谢谢您 - Teşekkürler - Mulţumesc - Obrigado

Jumaat, 4 September 2009

Majlis Konvokesyen Ketujuh - Open University Malaysia

By Idris Talu

Majlis konvokesyen ketujuh OUM akan diadakan pada 14, 15, 16, 17 & 18 November 2009 ini di Dewan Merdeka, Putra World Trade Centre, Kuala Lumpur.



Senarai pelajar yang telah diluluskan bagi penganugerahan ijazah Sarjana, Sarjana Muda Dengan Kepujian, dan Diploma oleh Senat OUM telah dikeluarkan. Bagi pelajar-pelajar dari Perak, sila rujuk ke http://oum-perak.blogspot.com/ untuk maklumat lebih lanjut.

Tahniah diucapkan khasnya kepada pelajar-pelajar saya (ramai untuk dituliskan di sini) dan umumnya kepada semua pelajar yang bakal menerima ijazah atau diploma mereka pada tarikh yang telah ditetapkan.

Sebagaimana biasa, saya motivasikan pelajar-pelajar saya, graduate sahaja, terus cari tempat untuk sambung buat Master (Sarjana), kalau boleh biarlah di OUM juga. Saya tumpang bahagia bila dapat berita dari mereka yang pernah menjadi student saya, telah menyambung pengajian di peringkat Master.

Selamat berkonvo!

Tiada ulasan:

CLICK NOW

Tajuk Kegemaran